Folytatódik a blog!

A metrós blog folytatódni fog, nagyon hamar ismét lesznek aktualitások, elemzések, ajánlók! 

Őszintén szólva az egyik kedvenc blogom volt ez a blog. Ismerem személyesen is bpm4-et, aki ide készítette a bejegyzéseket és nagyon sokat beszélt a terveiről. Ismertem a szerzőtársait, akik támogatták a témaválasztásban és néha komolyabban is. Amikor felfüggesztette a blogot, sokat könyörögtem neki, hogy folytassa, mert érdemes lenne. Nem tudtam meggyőzni. Aztán tegnap, január 22-én azt mondta nekem, hogy meghív szerzőtársnak, folytassam én és ha megjön az ihlet beszáll.

De miért is hagyta abba?

Bpm4 egy nagyon lelkiismeretes ember. Kitartó ember. Néha azonban a lelkiismeretes emberek képesek a saját elvárásaikkal megölni a kitartásukat. Ez történt szerintem vele is. 

Azon a bizonyos napon ugyanis utazott a négyes metróval, ami hirtelen megállt az alagútban. Nagyon sok minden történt ott, majd az utasoknak kinyitották az ajtót és gyalog kellett kisétálniuk a közeli állomásig. Bpm4 direkt azért vett okostelefont (addig nem volt rá igénye), hogy egy ilyen helyzetben képet és hangot tudjon rögzíteni. Ott, abban az esetben azonban éppen lemerült a telefonja és nem tudott semmit sem rögzíteni. A helyzetből egyébként lett egy kisebb ügy, mert az utasok és az üzemeltetők álláspontja és emlékei eltértek.

Az, hogy lemerült éppen akkor a telefonja bpm4-nek, számára a tragédia volt. Ez volt az oka a blog szünetelésének.

Remélem, hogy ez a blog képes lesz újra elindulni és a budapesti tömegközlekedésnek egy új fórumot fog teremteni!

Címkék: blogügyek